Ezamiyyə Koordinatoru
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Sinteks Group of Companies Ezamiyyə Koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Ezamiyyə Koordinatoru tələb olunur.

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilsin və CV-də müvafiq bilik və bacarıqlar işarə edilsin.

Vəzifənin rolu:

Bu vəzifənin rolu partnyor şirkətlərin cədvəlinə uyğun olaraq işgüzar səfərləri təşkil etməkdir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Vizaların alınmasında şirkət nümayəndələrinə dəstək olur
  • Ezamiyyətə gedən işçilərin aviabiletlərini rezervasiya edir
  • Otellərin rezervasiyasını və ödənişini edir
  • Ezamiyyətə gedən işçilərin öncədən səfər marşrutunu ayarlayır və maliyyə şöbəsinə səfər üzrə məlumatları təqdim edir
  • Ezamiyyət xərcləri üzrə bazar araşdırmasını aparır
  • Xaricdən gələn qonaqlarının səfərlərinə təşkilati dəstək göstərir

Əsas tələblər:

Təhsil:

  • Ali təhsil
  • Rezervasiya sistemi üzrə sertifikat (əsas kurs)

Təcrübə:

  • Turizm sahəsində ən az 2 il təcrübə

Professional biliklər:

  • Rezervasiya sistemləri
  • Viza, sığorta hazırlıqları
  • İngilis dili yaxşı səviyyədə
  • MS Office Proqramları

Professional bacarıq və kompetensiyalar:

  • Təşkilatçılıq
  • Danışıqların aparılması
  • Zamanın idarəolunması
  • Detallara diqqət
  • Problem həll etmə
  • Stressin idarəolunması

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Ezamiyyə Koordinatoru” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

 

We are currently looking for Travel Coordinator to join Sinteks Group of Companies.

To the attention of candidates: The requirements should be paid attention and relevant knowledge and skills should be pointed out in the CV.

The role of the position:

The role of this task is to organize business trips in accordance with the schedule of partner companies.

Job responsibilities:

  • Supports company representatives in obtaining visas
  • Reserves air tickets for business trips
  • Makes hotel reservations and payments
  • Adjusts the travel route of business trips in advance and provides travel information to the finance department
  • Conducts market research on travel expenses
  • Provides organizational support for trips of foreign guests

Main requirements:

Education:

  • Higher education
  • Reservation system certificate (basic course)

Experience:

  • At least 2 years of experience in tourism

Professional knowledge:

  • Booking systems
  • Visa, insurance preparations
  • Good command of English
  • MS Office

Professional skills and competencies:

  • Organization
  • Negotiation
  • Time management
  • Detail oriented
  • Problem solving
  • Stress management

Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Travel Coordinator” in the subject line

Oxşar vakansiya siyahısı:

İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor

Unibank Kommersiya Bankı İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Unibank

25.04.2024 - Bakı

700₼
Ofis Meneceri

Health Pharm dərman şirkətinə ofis meneceri tələb olunur ...

Health Pharm

18.04.2024 - Bakı

400 — 500 ₼
Ofis Meneceri

Deziline MMC Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Deziline MMC

16.04.2024 - Bakı