Tələb planlama şöbə müdiri
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək

Vəzifə funksiyaları:

  • Aylıq satış və əməliyyatların planlaşdırılması prosesinə rəhbərlik etmək və idarə etmək
  • 6 bölməli diaqramda strukturlaşdırılmış şəkildə Tələb proqnozunu təqdim etmək
  • Şirkətin məqsədlərinə nail olmaq və həyata keçirmək üçün boşluqların aradan qaldırılması mədəniyyətini stimullaşdırmaq
  • Marketinq, Kommersiya və təchizatın planlaşdırılması şöbələri ilə yaxından əməkdaşlıq etmək
  • Ünvanlı tələb proqnozunun dəqiqliyini təkmilləşdirmək və təmin etmək
  • ABC XYZ təhlillərinə əsasən məhsul ehtiyatı portfelini kateqoriyalara görə optimal şəkildə saxlamaq
  • Prioritetləri müəyyənləşdirmək və proqnoz dəyərini artırmaq
  • Etibarlı tələb proqnozu yaratma prosesini təmin etmək: uzun müddətli 18 ay, orta müddətli 4-6 ay və qısa müddətli 20 həftə
  • Ssenarinin planlaşdırılmasına dəstək vermək
  • Əldə olunan nəticələri yerli əlaqələndirici şəxslər ilə paylaşmaq və proqnozun dəqiqliyini optimallaşdırmaq üçün lazım olan proqnoz tənzimləmələrini həyata keçirmək
  • Yerli proseslərini, mədəniyyətini və tələblərini başa düşmək üçün təyin edilmiş bazarlarda əsas əlaqələndirici şəxslərlə ilə komandaya əsaslanan münasibətləri saxlamaq və təkmilləşdirmək.
  • Əlavə dəyər yaradan marketinq məlumatları ilə statistik proqnozu davamlı şəkildə genişləndirmək üçün proaktiv məlumat axınına dəstək vermək
  • Təyin edilmiş bazarlar ilə əlaqəli kommunikasiya, proseslər, nəticələr və işləmə üsullarının davamlı təkmilləşdirilməsinə səy göstərmək
  • Tələbin planlaşdırılması imkanları barədə təlimlərin keçirilməsi və onların təkmilləşdirilməsini təmin etmək.
  • Təchizat Zənciri və Tələbin planlaşdırılmasının rəqəmsallaşdırılması layihələrinə rəhbərlik etmək

Vəzifə tələbləri:

  • Təchizat Zəncirinin idarə olunması ilə əlaqəli Biznes idarəçiliyi üzrə Universitet dərəcəsi və ya ticari təhsil üzrə dərəcə
  • Müvafiq vəzifədə minimum 5 il təcrübə
  • Güclü liderlik, analitik və problem həll etmə bacarıqları
  • Çox yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq, dinamik mühitdə müxtəlif iş yükünə çevik reaksiya vermək qabiliyyətinin olması
  • Qabaqcıl planlaşdırma sistemindən istifadə sahəsində təcrübə üstünlükdür
  • MS Office üzrə güclü biliklər, MS Excel üzrə geniş bacarıqlar(Pivot tables/Charts/Sum/Count/IF/Vlookup)
  • Müsbət təfəkkür, yenilikçi düşüncə və qətiyyətlilik olması
  • Çox məsuliyyətli müstəqil iş davranışı və davamlı inkişaf təfəkkürü
  • Azərbaycan / ingilis / rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.

Təminatlar:

  • İş yerinə nəqliyyat vasitəsilə çatdırılma;
  • Nahar ilə təmin edilmə.

Müraciət qaydaları: Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-ləri mövzu bölməsində “Tələb planlama şöbə müdiri” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Yalnız ilkin seçimdən keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Oxşar vakansiya siyahısı:

1200 — 1500 ₼
Baş Anbardar

Azprotein Foods Group Baş Anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azprotein Foods Group

24.04.2024 - Bakı

Təchizat üzrə mütəxəssis

Tender kateqoriyalarına görə təchizatçı şirkətlərin müəyyən edilməsi; Kateqoriyalara görə şirkətlərə tender dəvətləri göndərmək, tələb edilən ...

Company

22.04.2024 - Bakı

600₼
Anbardar

Sabah Group MMC Anbardar vəzifəsi üzrə vakaniya elan edir. ...

SABAH GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı

Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis

ZH-GROUP MMC Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis vakansiyasıni elan edir ...

ZH-GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı