Yandex-watch
Service Support Specialist peşəsi üzrə vakansiya — v — iş elanları 2021

Service Support Specialist peşəsi üzrə vakansiya 2020 / 2021

Banklara müraciət etmədən sadəcə öz smartfonunuza tədbiqi yükləyərək bütün kartlara sahib olun.

Banklara müraciət etmədən sadəcə öz smartfonunuza tədbiqi yükləyərək bütün kartlara sahib olun.

Virtual Kart mənə nə verəcək?

  • 1. İndi al sonra ödəXərclərinizi bir neçə ay taksitlə ödəyin;
  • 2. Etik yanaşmaFaiz yox, gizli komissiya yox, cərimə yox;
  • 3. Yüksək gəlirBaşqalarının alışlarını maliyyələşdirin - yüksək cashback sizə hesablansın;
  • 4. Risksiz investisiyaVerdiyiniz borcların qaytarılmasını platforma tam olaraq öz üzərinə götürür;
  • 5. QR ödənişAlış etmək üçün QR kodu oxutmaq kifayətdir;
  • 6. Real vəsaitBonuslarla, pointlərlə və digər fəndlərlə sizi aldatmırıq - yalnız real cashback;

Xüsusi təkliflər yalnız məhdud sayda istifadəçiyə sıra ilə veriləcək.

Qeydiyyat

Roles and Responsibilities:

  • Receiving phone calls, e-mails and Trouble Tickets (TT) from Customers; sending responses to Customers and initiating the incident management process;
  • Registering a TT in Support Trouble Ticketing System;
  • Determining Severity Level (SL) of the arising incidents or confirming SL determined by Customer;
  • Following up TT processing from the open status till close. This include regular monitoring of TT status, calls and e-mail to all levels of support members then necessary, defending Customer’s side and point of view etc.;
  • Diagnose of the incident described in TT and finding out the reasons behind of the incident;
  • In case of impossibility of diagnosing the incident within certain period of time based on Operational Level Agreement (OLA) escalation the diagnose process to the 2nd Level of Support;
  • Applying the 1st workaround actions from the Instructions provided for each service containing particular incident symptoms and actions themselves;
  • If Service Support specialist has identified that more detailed knowledge is required to solve the incident escalation to 2nd Level of Support is performed;
  • Preparing monthly support reports which contain information about response, diagnosis and solution time, brief description and related activities for each arising incidents.
  • Regular monitoring of service components statuses using appropriate tools; in case of incident detection registering a TT and initiating incident management process.
  • Contact appropriate specialists on Customer’s side in case of any incident regarding Customer’s interfaces.
  • Preparing documents intended to improve the work of Service Support.
  • Providing their opinions and suggestions about Service Support work improvement: processes, tools etc.

Skills and Requirements:

  • Technical education is preferred;
  • 1+ years working in IT/Telecom area;
  • Opportunity to work in night shift;
  • Good knowledge of spoken/written English, Russian and Azeri languages;
  • Advanced computer skills

Are you Interested? Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email and send to e-mail address: [email protected]

600₼

Test və keyfiyyətə nəzarət üzrə kiçik mütəxəssis

Ə/h razılaşma yolu ilə. Modenis LLC eManat Keyfiyyətə nəzarət və test üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.

Modenis LLC eManat - Bakı - 18.06.2021

İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə Baş mütəxəssis

Ə/h razılaşma yolu ilə. Azericard İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Rus və İngilis dilləri arzu olunandır.

Azericard - Bakı - 18.06.2021

CVM şöbəsində Kiçik mütəxəssis

Ə/h razılaşma yolu ilə. Yelo Bank CVM şöbəsində Kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Ünsiyyət qurmaq bacarığı olmalıdır.

Yelo Bank - Bakı - 17.06.2021

Backend Developer

Ə/h razılaşma yolu ilə. Azericard Backend Developer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Azericard - Bakı - 17.06.2021

PHP proqramçı

New Media PHP full stack developer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. REST API ilə iş təcrübəsi olmalıdır.

New Media - Bakı - 17.06.2021

Cyber Security Business Development Manager

Gulfstream Distribution announces full time position of Cyber Security Business Development Manager with the opportunity of completing experience exchange program with one of the largest IT companies in the world Duties: Development , advancement and ensuring the sales of certain technologies in assigned region Development of relations with leading hardware vendors Development of a strategy for promoting of […]

Gulfstream Distribution - Bakı - 17.06.2021

2000 — 2500 ₼

Back-end developer

Ə/h razılaşma yolu ilə. SINAM Back -end proqramçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. SQL haqqında anlayışlar olmalıdır.

SINAM - Bakı - 16.06.2021

IT təhlükəsizlik üzrə mütəxəssis

Ə/h razılaşma yolu ilə. Ziraat Bank Azərbaycan ASC IT təhlükəsizlik üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Ziraat Bank Azərbaycan ASC - Bakı - 16.06.2021

Front-end Developer

Benzeine MMC Frontend developer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Benzeine MMC - Bakı - 16.06.2021

500 — 700 ₼

Help Desk

Ə/h 500-700 AZN. IKTex MMC Help Desk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

IKTex MMC - Bakı - 16.06.2021

800 — 1000 ₼

Junior Sistem Administratoru

Ə/h 800-1000 AZN. IKTex MMC Sistem Administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Daxili IT təhlükəsizlik prinsiplərinə əməl etməlidir.

IKTex MMC - Bakı - 16.06.2021

Web Developer

Blue Planet Distribution LLC Web developer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Blue Planet Distribution LLC - Bakı - 16.06.2021

Oxşar vakansiya siyahısı:

Bizimlə əlaqə

Hər hansı bir məsələ ilə bağlı əməkdaşlarımıza müraciət edə bilərsiniz. Sorğunuz bir iş günü ərzində cavablandırılacaq.

Müraciət et