Qısa məzmun
Dashyunu.az MMC Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq və köməklik göstərmək
- Mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək
- Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq
- Satış proseduruna uyğun məhsullar haqqında hər tərəfli məlumatlar vermək.
- Sosial media hesabları və platformaları (Facebook, LinkedIn,Instagram və s.) ilə işləmək
- Həftəlik və aylıq kontentin hazırlanması və sosial mediada paylaşılmasını təmin etmək
- Soyuq zənglər, görüşlər həyata keçirməklə satışın təşkili
- Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərmək
- Müştəri üçün koordinator rolunu icra etmək, ortaya çıxan problemləri həll etmək
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 1ay sınaq müddəti ( işçinin bacarığından asılı olaraq sınaq müddəti qısala bilər)
- İş qrafiki: 6 gün 09:00-dan 18:00-dək.
- Həftədə 1 gün istirahət günü verilir.
Namizədə tələblər:
- Yaş: 20-35
- Dil bacarıqları: Azərbaycan dili-əla, Rus dili -əla.
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək .
- İnşaat konstruksiyalarından anlayışı olan namizədlərə üstünlük verilir.
- Müştəri yönümlü düşüncə tərzi
- Xoş görkəmli, səliqəli olmalı
- Özünə inam və əminlik
- Ünsiyyət qabiliyyəti (şifahi və yazılı); email vasitəsilə ünsiyyət bacarığı
- Əmək haqqı: 500 AZN + əlavə olaraq satışdan bonus. Mobil telefon xərcləri şirkət tərəfindən ödəniləcək.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kassir
Arzum Beauty şirkəti Satış Təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bölgə Müdiri
Ə/h razılaşma yolu ilə. İnci Group of Companies Bölgə Müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış Meneceri
Dashyunu.az MMC Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500 — 700 ₼
Satıcı MəsləhətçiSabah Group LLC Satış Məsləhətçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
İnzibati işlər üzrə administratorSabah Group LLC Inzibati işlər üzrə administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satıcı(bəy)
SUPERFON Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...