Qısa məzmun
Aselsan-Bakü Satış Təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Ali təhsil (Rabitə sahəsi, Texnologiyalar, Satış, Marketinq, Biznesin idarə edilməsi və s.)
- Azərbaycan, Rus və Türk dili bilikləri – əla səviyyədə, İngilis dili bilənlərə üstünlük verilir;
- Korporativ satış sahəsində 3 illik iş təcrübəsinin olması;
- Rabitə və elektronika sahələrində iş təcrübəsi olmasi arzuolunandır;
- Ms Office proqramlarında (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) işləmək bacarığı;
- B kateqoriya sürücülük vəsiqəsi (BC – arzuolunandır);
- Korporativ satış sahəsinin nəzəri və praktiki biliklərin olması;
- Müştəriyönümlü satış etmək bacarığının olması;
- Sərbəst şəkildə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Komanda və müstəqil formada işləmə bacarığı;
- Analitik təhlil etmə bacarığı və idarəetmə qabiliyyəti;
- Təzyiq altında işləmə və stresə davamlılıq qabiliyyəti;
- Sərbəst qərar qəbuletmə bacarığı;
- Məsuliyyətli və dəqiq;
- Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti
- Satış Texnikalarının Biliyi: Fərqli satış metodları və texnikaları haqqında bilik və təcrübə.
- Şəbəkələşmə Bacarığı: Şəbəkə qurma və biznes əlaqələrini genişləndirmə bacarığı.
- Müştəri Xidmətləri Təcrübəsi: Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün effektiv müştəri xidməti göstərmə bacarığı.
- Kreativlik və İnnovasiya: Yeni satış strategiyaları və kampaniyaları yaratmaq bacarığı.
- Texniki Biliklər: Satışını həyata keçirəcəyi məhsul və ya xidmət haqqında dərin texniki biliklər.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni müştərilərin axtarışı və mövcud müştərilərlə əməkdaşlığın inkişafı;
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarının aparılması və əl telsizlərinin satışını həyata keçirilməsi;
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması və görüşlərin təyin olunması;
- Mükəmməl ünsiyyət və insanları inandırma qabiliyyəti;
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Potensial satış nöqtələri ola biləcək məntəqələrə ziyarət etmək;
- Müştəri ziyarətinin planlanması, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Ziyarət və verilən təklif nəticələrinin izlənilməsi;
- Sifarişlərin qəbulu və icra olunması;
- Görülən işlərə dair gündəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlayır;
- Müqavilələrin tərtib edilməsi və bağlanması üçün zəruri sənədlərin layihələşdirilməsi;
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə təqdim edilməsi və müştəri ödəmələrinin izlənilməsi;
- Müvafiq dövlət qurumları ilə əlaqələrin qurulması, lazımi sənədlərin toplanması və müntəzəm olaraq qanunlardakı yeniliklərin izlənilməsi.
- Geri Dönüşlərin Təhlili: Müştəri və bazar geri dönüşləri analiz etmək və uyğun düzəlişlər etmək.
- Sərgilərdə və Tədbirlərdə İştirak: Şirkəti təmsil etmək üçün sərgilərdə və digər tədbirlərdə iştirak etmək.
- Müştəri Məlumat Bazasının İdarə Edilməsi: Müştəri məlumatlarının yenilənməsi və sistematik şəkildə saxlanılması.
- Məhsul Təqdimatları: Yeni məhsulların təqdimatlarının hazırlanması və keçirilməsi, potensial müştərilərə nümayiş etdirilməsi.
- CRM Sistemlərinin İdarə Edilməsi: Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi (CRM) sistemlərinin effektiv istifadəsi, müştəri məlumatlarının daxil edilməsi, yenilənməsi və analiz edilməsi.
İş şərtləri:
- Həftə içi 5 iş günü;
- İş saatları 09:00-18:00 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir);
- Əmək haqqı: Müsahibədə namizədə görə təyin olunacaqdır.
- Digər potensial üstünlüklər şəxsi görüş zamanı müzakirə ediləcəkdir.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Satış meneceri
Uragan-Group Satış menceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Korporativ satış meneceri
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Korporativ satış meneceri vəzfifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...