Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Ayan MMC Satış müdirinin asistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Problemləri həll etmə bacarığı olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Bölgə müdirlərinin və satış təmsilçilərinin aylıq hedeflerini təyin edilməsində iştirak və satiş müdirinə dəstək
- Mütəmadi olaraq hədəflərin yerinə yetirilmə hərəkətini izləmək və satış müdirinə məlumat vermək
- Müştərilərə tam xidmət təşkil etmək məqsədilə rut planlarının hazırlanmasında və həyata keçirilməsində satış komandasına dəstək.
- Həftəlik və aylıq satış hesabatının hazırlanmasında, kontrol və analizində satış müdirinə dəstək
- Satışla bağlı təqdimatların Aktların tərtibatı
- Satış komandasına satışla bağlı raportların verilməsi
- Kassa, Satış, KPİ göstəricilərinə görə Satış əmək haqqısının hesablanmasında dəstək
- Satış müdirinin digər tapşırıqlarınin yerinə yetirilməsi
- Sumqayıt Xirdalan Masazir Biləcəri ərazisində yaşayanlara üstünlük veriləcək
- İs vaxti 08:00-dan 18:00-dək
- 6 gunluk is rejimi
- Nahar sirket terefinden verilir
- Əmek haqqi 400 manat
Namizədə tələblər:
- Kişi namizəd
- Yaş həddi 25-30 arası
- Ali təhsil
- Mühasib, Kompüter operatoru kimi 1-3 il təcrübəsi olan
- Excel proqraminda funsiyalarla (İF,SUMİF,VLOOKUP,COUNTİF,INDEX,AND) işləmə bacarığı
- Tager İnterprise proqraminda işləmək bacarığı
- Analitik və riyazi düşünmə qabiliyyəti
- Ünsiyyətcil və əlaqələr qurmaq bacarığı
Uyğun olan şəxslərdən öz CV-lərini qeyd olunmuş elektron poçt ünvana sh.esgerova@ayanltd.az göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Zənglər həftənin I-V günləri 08:00-17:00 dək qəbul edilir
Oxşar vakansiya siyahısı:
Satış meneceri
Uragan-Group Satış menceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Korporativ satış meneceri
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Korporativ satış meneceri vəzfifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi- Fasad cəbhə sistemləri üzrə vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...