Satınalmalar üzrə Şöbə Rəhbəri
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

PASHA Bank Satınalmalar üzrə Şöbə Rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Link: https://qlor.me/ld33a9ky

Təsvir

İşiniz nədən ibarətdir?

  • Bankın satınalma/ təchizat zənciri ehtiyaclarının qarşılanmasının təmin edilməsi
  • Tenderlərin müvafiq prosesə uyğun aparılmasına nəzarət və birbaşa icra
  • Strateji layihələrin Satınalma tərəfindən iradə edilməsi, layihələr üzrə müvafiq KPİ və yol xəritəsi hazırlanmasında dəstək
  • Düzgün qiymət/ düzgün təchizatçı prinsipinə uyğun bank daxili fəaliyyətinin tənzimlənməsi və icrasına nəzarət
  • Satınalma və təchizat zənciri strategiyasının müəyyənləşdirilməsi və icrası
  • Satınalma siyasətinə uyğun olaraq təşkilat daxilində satınalma fəaliyyətinin idarə edilməsi
  • Satınalmanın planlaşdırılması, hədəfin müəyyənləşdirilməsi prosesi və əlaqədar planlaşdırma
  • Layihələrin, autsorsinq sövdələşmələrinin, təchizatçı müqavilələrin hazırlanması
  • Bank daxili mövcud satınalma və əlaqəli proseslərin təkmilləşdirilməsi
  • Bank tələblərinə uyğunluğun təmin edilməsi üçün kontragent yoxlama və nəzarətlərin həyata keçirilməsi
  • Satınalma fəaliyyətlərinin sənədləşdirilməsi, müqavilələrin müddətinə nəzarət, təşəbbüskar tərəfindən tələb olunduqda müddətin uzadılması
  • Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.
  • Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
  • Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
  • Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl etmək.
  • İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq.
  • Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq.
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar

Tələblər

Sizdən nə tələb olunur?

  • Təhsil: İqtisadiyyat, maliyyə, hüquq və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi (satınalma)
  • Lisenziya/ Sertifikat: CİPD/ CİPS üzrə diplom və ya oxşar
  • Xarici dil: İngilis dili (səlis)
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office
  • Məhsul biliyi: tələb olunur.
  • Bazar biliyi: tələb olunur.
  • Digər: Liderlik, Güclü ünsiyyət bacarığı, konflikti həll etmək, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı.

Oxşar vakansiya siyahısı:

1200 — 1500 ₼
Baş Anbardar

Azprotein Foods Group Baş Anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azprotein Foods Group

24.04.2024 - Bakı

Təchizat üzrə mütəxəssis

Tender kateqoriyalarına görə təchizatçı şirkətlərin müəyyən edilməsi; Kateqoriyalara görə şirkətlərə tender dəvətləri göndərmək, tələb edilən ...

Company

22.04.2024 - Bakı

600₼
Anbardar

Sabah Group MMC Anbardar vəzifəsi üzrə vakaniya elan edir. ...

SABAH GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı

Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis

ZH-GROUP MMC Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis vakansiyasıni elan edir ...

ZH-GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı