Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin rəhbəri
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

PAŞA Sığorta Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə və Öhdəliklər:

  • Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin əməkdaşlarının fəaliyyətinə nəzarət;
  • Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət;
  • Departament fəaliyyəti ilə bağlı prosedurlarda qeyd edilən məsuliyyətlərin yerinə yetirilməsi;
  • İnzibati binada və nümayəndəliklərdə texniki dəstək üzrə xidmətlərin təşkili və nəzarət edilməsi;
  • Ofis otaqlarının həftəlik baxışını keçirilməsinə nəzarət, aşkar olunan çatışmamazlıqların vaxtında icra edilməsinə nəzarət;
  • İllik satınalma planının hazırlamasına və icrasına nəzarət;
  • Mövcud resurslardan istifadə edərək Şirkət tələblərinin yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
  • Ofis binasının və nümayəndəliklərin təmir işlərinin planlaşdırılmasında və təşkilində iştirak;
  • Müqavilələrin, gündəlik sənədləşmə işlərininin həyata keçirilməsinə və təkliflərin toplanması prosesinə nəzarət;
  • Şöbə fəaliyyətinə aid prosedurların illik yenilənməsi;
  • Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüs göstərilməsi, texniki tapşırıqların hazırlanması, və rəhbərliyə təsdiq üçün təqdim edilməsi;
  • Şöbənin səmərəliyinin inkişafına məsuliyyət daşımaq;
  • İllik büdcə formalaşdırılması;
  • Öz fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərinin tərtib edilməsi və rəhbərə təqdim edilməsi.
  • Şöbə əməkdaşlarının fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərin tərtib edilməsinə nəzarət, dəstək və rəhbərə təqdim edilməsi;
  • Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi üçün şöbəyə aid hesabatların hazırlaması;
  • Şirkət daxili layihələrdə iştirak;
  • Şöbə əməkdaşların fəaliyyətinə dəstək;
  • Audit aşkarlamalarının aradan qaldırılması üçün tədbirlər görülməsi;
  • Zərurət olduğu hallarda və fövqəladə vəziyyətlərin yarandığı təqdirdə müvafiq qarşılıqlı əlaqələr üçün Daxili İşlər orqanları ilə rabitənin təmin edilməsi;
  • Departament rəhbərlinin  digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Biliklər:

  • Ali təhsil;
  • Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı; (ingilis dili arzuolunandır);
  • Sertifikatlar: CIPS və sahəyə uyğun sertifikatlarının olması üstünlükdür

Təcrübə:

  • Texniki və inzibati funksiyaların icrasında 7 il iş təcrübəsi, o cümlədən minimum 2 il idarəetmə təcrübəsi;

Bacarıqlar:

  • Planlama bacarığı
  • Analiz bacarığı
  • İdarəetmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Təhlil aparmaq bacarığı;
  • Təşəbbüskarlıq.
  • Danışıqları aparmaq bacarığı;
  • İcra etmə bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Son müraciət tarixi: 31/12/ 2021.

Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin.

mənbə: jobsearch.az

Oxşar vakansiya siyahısı:

1200 — 1500 ₼
Baş Anbardar

Azprotein Foods Group Baş Anbardar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azprotein Foods Group

24.04.2024 - Bakı

Təchizat üzrə mütəxəssis

Tender kateqoriyalarına görə təchizatçı şirkətlərin müəyyən edilməsi; Kateqoriyalara görə şirkətlərə tender dəvətləri göndərmək, tələb edilən ...

Company

22.04.2024 - Bakı

600₼
Anbardar

Sabah Group MMC Anbardar vəzifəsi üzrə vakaniya elan edir. ...

SABAH GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı

Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis

ZH-GROUP MMC Xarici Satınalma üzrə Mütəxəssis vakansiyasıni elan edir ...

ZH-GROUP MMC

18.04.2024 - Bakı