Receptionist/Office Manager
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

İş barədə məlumat:

  • Müştərilərin qarşılanması və qeydiyyatı
  • Telefon zənglərinə cavab verilməsi və yönləndirilməsi
  • Gələn informasiyaların toplanması və uyğun olan struktur bölmələrinə ötürülməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi
  • Rəhbərliyə inzibati işlərdə dəstək
  • Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə göstərilməsi
  • İş günləri: 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
  • Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
  • Əmək haqqı: 350 AZN

Namizədə tələblər:

  • Azərbaycan vətəndaşlığı
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
  • Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü
  • Təhsili: Orta ixtisas və ya Ali
  • Kompüter bacarıqları: Office proqramları – Word, Excel
  • Ünsiyyət, düzgün diksiya və məlumatın ötürülməsi bacarığı
  • Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı

CV-lərinizi fotoşəkil ilə birlikdə elektron ünvana “Resepşn” başlığı altında göndərməyiniz mütləqdir.

mənbə: jobsearch.az

Oxşar vakansiya siyahısı:

500₼
Ofis İşləri üzrə Əməliyyatçı

Siyəzən Broyler MMC Ofis İşləri üzrə Əməliyyatçı üzrə vakansiya elan edir. ...

Siyəzən Broyler

23.10.2025 - Bakı

1500₼
İşə qəbul üzrə menecer

Azera Holding İşə qəbul üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azera Holding

06.10.2025 - Bakı