İş barədə məlumat:
- Müştərilərin qarşılanması və qeydiyyatı
- Telefon zənglərinə cavab verilməsi və yönləndirilməsi
- Gələn informasiyaların toplanması və uyğun olan struktur bölmələrinə ötürülməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi
- Rəhbərliyə inzibati işlərdə dəstək
- Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə göstərilməsi
- İş günləri: 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı: 350 AZN
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan vətəndaşlığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
- Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü
- Təhsili: Orta ixtisas və ya Ali
- Kompüter bacarıqları: Office proqramları – Word, Excel
- Ünsiyyət, düzgün diksiya və məlumatın ötürülməsi bacarığı
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı
CV-lərinizi fotoşəkil ilə birlikdə elektron ünvana “Resepşn” başlığı altında göndərməyiniz mütləqdir.
mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Ofis İşləri üzrə ƏməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Ofis İşləri üzrə Əməliyyatçı üzrə vakansiya elan edir. ...
1500₼
İşə qəbul üzrə menecerAzera Holding İşə qəbul üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...