Essential Job Duties and Responsibilities:
- Manage incoming and outgoing telephone calls
- Work with incoming and outgoing letters
- Provide assistance with office mailing and courier deliveries
- Co-ordinate office transportation with office drivers and Taxi service provider
- Perform other administrative duties or projects
- Ensure all necessary office supplies are in stock at all times;
Qualifications and Education Requirements:
- High school diploma generally required;
- Knowledge of administrative and clerical procedures;
- Knowledge of computers and relevant software application;
- Strong written and verbal Azeri, English and Russian;
- Communication and customer care skills;
- Professional personal presentation;
- Information management;
- Organizing and planning;
- Initiative
- Reliability
- Stress tolerance;
- Attention to detail;
All candidates meeting the requirements are requested to send their Application Form/CVs job@pashatravel.az / aysel.abasova@pashatravel.az with reference “Receptionist İntern” in the email subject line.
Please be advised that only shortlisted candidates (CV corresponding to all requirements) will be contacted.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...