Responsibilities:
- Answering phone calls and e-mails;
- Receive and register incoming and outgoing documents;
- Preparation of documents and reports on behalf of management;
- Prepare a work plan in accordance with the work schedule of the manager (meetings, calls, meetings, receptions, etc.);
- Be able to organize the plan for the implementation of tasks, make decisions and notify them directly to the executor;
- To answer questions about the service accurately and completely;
- To do the necessary work related to the company’s activities;
- Timely and correctly perform the tasks given by the management.
Requirements:
- Higher education;
- Female candidate;
- Minimum 1 year receptionist experience is preferred;
- Proficiency in English, Azerbaijani, Russian is a must;
- Customer oriented, results-focused and possess good communication skills;
- Computer literate – knowledge of MS Word, MS. Excel, MS. Outlook is a must.
Working schedule:
- Working days: Monday – Friday
- Lunch time: 13:00 -14:00
- Salary AZN 300
Interested Candidates please send your CV to career@aymax.az indicating the title of position in the subject line of your message.
Otherwise your candidacy will not be considered.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...