The main duties of the successful candidate will be:
- Answer telephone calls and transfer calls to appropriate staff;
- To provide general administrative and secretarial services at reception;
- Arrange appointments for callers or for people working in the Company;
- Oversee the use of the fax machine, photocopier and other office equipment;
- Perform administrative tasks like typing, filing, photocopying and binding;
- Maintain telephone and staff location lists;
- Answer general enquiries about the organization;
- Keep reception area tidy.
Minimum requirements:
- Advanced language level (Azerbaijani, English and Russian);
- Related experience;
- Verbal and written communication skills;
- Stress tolerance;
- Attention to details;
- Excellent computer skills;
- Perfect organization skills.
Interested candidates may send resumes indicating the title of the applied position.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500₼
Qeydiyyatçı1st Fitness Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar yeməyi şirkət tərəfindən ödənilir. ...
Əlavə xidmətlər üzrə operator
Kontakt Home Əlavə xidmətlər üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisiEmbafinans, ...
Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )
Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...