Qısa məzmun
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Təsvir
- Bütün risklərin və hadisələrin aşkarlanması, ilkin diaqnozu və prioritetliyinin effektiv və ardıcıl tətbiq olunmasının təmin edilməsinə və onların risk reyestrinə əlavə olunmasına nəzarət edilməsi;
- Bankın yeni və mövcud sənədlərinə və məhsulların qiymətləndirilməsi – potensial qeyri-maliyyə riskinin baş vermə ehtimalının yoxlanılması;
- Müvafiq hesabatların (Departament daxili və idarə etmə hesabatlarının) hazırlanmasına nəzarət və hazırlanan hesabatların rəhbərliyə göndərilməsi;
- Bankın Təşkilati Risklərin İdarəedilməsinə dair siyasətinə əməl edilməsi. İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımların atılması;
- Daxili zərər (Realised loss) bazasının hazırlanması, gözlənilən itkilərin hesablanması və s.
Tələblər
- Təhsil: Məzun;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: Bank və ya BOKT təcrübəsi, minimum 2-3 il.
- Tələb olunan biliklər: Bankın Əsas Sistemlərin işləmə prinsipləri, Mərkəzi Bankın qaydaları, Kart Sistemlərinin işləmə prinsipləri, Risklərin qiymətləndirilməsi üzrə biliklər, Nəzarət mexanizmlərin effektivliyin yoxlanılması üzrə biliklər, Bankların məhsulları (kredit, depozit) üzrə bilik.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilində səlis yazmaq və danışıq bacarığı, İngilis dili upper-intermediate (arzuolunan).
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Oxşar vakansiya siyahısı:
3000₼
Maliyyə DirektoruDashyunu.az MMC şirkəti Maliyyə Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Baş Kredit MütəxəssisiBrand Credit BOKT Baş Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
700₼
Aparıcı kredit mütəxəssisiƏmək haqqı 700 + Bonus. Brand Credit BOKT Aparıcı Kredit mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Kredit Mütəxəssisi
Brand Credit BOKT Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı mühasib
Aznet Technologies QSC Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.a ...