Qısa məzmun
MilliKart LLC Çağrı mərkəzinin operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
- Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
- Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
- Çağrı mərkəzinin operatoru kimi azı 1 il iş təcrübəsi mütləqdir
- Cins : kişi
- Ali təhsilə üstünlük verilir
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə, ingilis dilini – “B2”, C1” səviyyəsində bilməli
- Nitqi aydın və səlis olmalı
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
- Microsoft Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Gross əmək haqqı: 650 AZN başlanğıc
Müraciət qaydası: CV-nizi e-poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...