Çağrı mərkəzi operatoru
vakansiya — 2022

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
Reklam sifarişi:

Qısa məzmun

Ə/h razılaşma yolu ilə. İnnovasiyalar Mərkəzi MMC Çağrı mərkəzi operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Daxil olan zəngləri cavablandırmalıdır.

Tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • Təcrübə: Arzuolunandır.
  • IT biliklər: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook və s.)
  • Dil: – İngilis –C1-C2 səviyyə, Rus – C1-C2 səviyyə (əlavə olaraq Ərəb, Çin, Yapon, İspan, Fransız dillərindən birini B1-B2 səviyyədə bilənlərə üstünlük veriləcək).

Funksiyalar:

  • Daxil olan zənglərin cavablandırılması;
  • Müraciətlərin qeydə alınması;
  • Xidmətlərlə bağlı məlumatların dəqiq və düzgün şəkildə ötürülməsi.

Bilik və bacarıqlar:

  • Gündəlik işlərdə vaxtın idarə edilməsi;
  • Müxtəlif insanlarla müxtəlif ünsiyyət növlərindən istifadə etmək (məlumatı ötürmək üçün münasib ünsiyyət növünü seçmək);
  • Yüksək səviyyədə şifahi ünsiyyət və nəzakətli davranış qabiliyyəti, stresə davamlılıq;
  • Səlis və aydın danışıq tərzi;
  • Yüksək nitq mədəniyyəti.

Namizədlər öz CV-lərini “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə [email protected] elektron poçt ünvanına 28.02.2020-ci il tarixinə qədər göndərməlidir.

3 - 30 günşərtləri oxu
Online CV yerləşdir