Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. Unimetal Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir
İş barədə məlumat:
- Ofisə gələn qonaqları və müştəriləri qarşılamaq və onların qeydiyyata alınması və ziyarətə gələnləri lazımı şəxslərə istiqamətləndirmək
- Ofisə gələn sənədləri (e-mail, poçt vs.) operativ şəkildə qəbul etmək, qeydə almaq, aidiyyəti şəxslər üzrə bölüşdürmək və icraçılara dərhal çatdırmaq çatdırmaq, telefon zənglərinə lazımı qaydada operativ şəkildə cavab vermək, zəngləri gecikdirilmədən yönləndirmək
- Ofisdə işgüzar görüşlərini tənzimləmək və ziyarətə gələnləri istiqamətləndirmək, yerləşdirmək
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında icra etmək
- Ofisin daxili təmizliyinə nəzarət etmək
- Əməkdaşlarının texniki avadanlıq, dəftərxana ləvazımatı və ofisinin təsərrüfat malları ilə təmin etmək
- İş vaxtı saat 09:30-18:00; şənbə günü saat 09:00-14:00, bazar günü istirahət
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı 500 Azn
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli, ingilis diliyi biliyi üstünlükdür
- Microsoft Office, Internet Explorer
- Cinsi: qadın
- Yaş 20-30
- Mühitə tez uyğunlaşan, komandada işləmə qabiliyyəti
- Dəqiq, məsuliyyətli
- Stres altında işləməyi bacaran
- Nizam-intizamlı
- Yüksək ünsiyyət qabiliyyətli
Uyğun namizədlər hr.unimetal@az ünvanına şəkilli CV göndərə bilərlər.Yalnız tələblərə uyğun olan xanımlarla əlaqə saxlanılacaqdır. Xahiş edirik telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılmasın!
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssisNYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...