Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. ODAC LLC Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İngilis və rus dili biliyi üstünlükdür.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların icrası
- Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
- Ofis ləvazmitalarının düzgün təchiz edilməsinə nəzarət
- Görüşlərin təşkili
- Kargüzarlıq işinin təşkili
- Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanmasına nəzarət edilməsi
- Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
- Gələn qonaqlarınn qarşılanması və yerləşdirilməsi
- Ofis xərclərinin hazırlanması
Namizədə dair ümumi tələblər:
- İşə məsuliyyətli yanaşma
- Yüksək təşkilatçılıq bacarığı
- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel) proqramlarından istifadə bacarığı
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli. (ingilis və rus dili biliyi üstünlükdür)
- Rəsmi iş qeydiyyatı
- 5 günlük iş qrafiki
- Əmək haqqı 500 AZN
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...