Namizədə dair tələblər:
- Tam ali təhsil ( tərcümə ixtisası üzrə bakalavr təhsili olması üstünlükdür.)
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilməli
- Rus və İngilis dilini bilən namizədlərə üstünlük verilir.
- Iş təcrübəsi : 1-3 ilədək
- Yaş : 21 -30
- Cins : Qadın namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması və rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması (gələn məktubların qəbul edilməsi, lazımi şəxslərə yönləndirilməsi ,göndərilən məktubların hazırlanması və kuryer vasitəsilə göndərilməsi)
- Şirkətin sosial media hesablarına nəzarət
- Ofisdaxili əməliyyat və prosedurların həyata keçiririlməsi
- E-mail vasitəsi ilə yazışmaları aparmaq və lazımi danışıqların aparılması
- Ofisdaxili işlərin təşkili
İş şəraiti:
- İş saatı ; 09-00 17-30
- İş qrafiki : həftə içi 5 gün
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı : 700 azn (artandır)
- Ünvan; Bakı şəhəri , Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi Yeni Yol 202
Uyğun namizədlər mail ünvanına CV –lərini göndərə bilərlər.
Əlaqədar şəxs – İlahə Hacıyeva
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...