Namizədə dair tələblər:
- Tam ali təhsil ( tərcümə ixtisası üzrə bakalavr təhsili olması üstünlükdür.)
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilməli
- Rus və İngilis dilini bilən namizədlərə üstünlük verilir.
- Iş təcrübəsi : 1-3 ilədək
- Yaş : 21 -30
- Cins : Qadın namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması və rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması (gələn məktubların qəbul edilməsi, lazımi şəxslərə yönləndirilməsi ,göndərilən məktubların hazırlanması və kuryer vasitəsilə göndərilməsi)
- Şirkətin sosial media hesablarına nəzarət
- Ofisdaxili əməliyyat və prosedurların həyata keçiririlməsi
- E-mail vasitəsi ilə yazışmaları aparmaq və lazımi danışıqların aparılması
- Ofisdaxili işlərin təşkili
İş şəraiti:
- İş saatı ; 09-00 17-30
- İş qrafiki : həftə içi 5 gün
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı : 700 azn (artandır)
- Ünvan; Bakı şəhəri , Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi Yeni Yol 202
Uyğun namizədlər mail ünvanına CV –lərini göndərə bilərlər.
Əlaqədar şəxs – İlahə Hacıyeva