Qısa məzmun
Sabah Group LLC Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ofis daxili inzibati işlərin təşkili
- Gələn zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
- Telefon danışıqlarının aparılması
- Lazımi ofis ləvazimatlarının vaxtında alınması
- İşgüzar yazışmaların aparılması
- Qonaqların qarşılanması və yola salınması
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Yaş həddi:22-35
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək
- Ali təhsilin olması mütləqdir
- Riyazi biliklərin olması arzuolunandır
- MS Excel,MS Word və Outlook Express proqramlarından sərbəst istifadə edə bilmə bacarığı
- Yüksək ünsiyyət qura bilmə bacarığı
- Qərar verə bilmə bacarığı
Vədimiz:
- Karyera yüksəlişi
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Mehriban kollektivdə işləmə şansı
İş qrafiki:
- Saat 10:00-19:00
- 5/7 gün
- Maaş 450 azn
Maraqlananlar CV-lərini recruitment@sabah-group.com ünvanına subject yerində “Office Manager” qeyd edərək göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...