Qısa məzmun
Ə/h 700-800 AZN. Smartoy MMC Ofis Assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlığın əsasları bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İclasların təşkilinin həyata keçirilməsi
- Əməkdaşların ofis ləvazimatları ilə təmin edilməsi
- Ofis xərclərinə nəzarət edilməsi
- Zənglərin qəbulu və daxil olan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin şöbələr üzrə çatdırılması
- İşçilərin ezamiyyətlərini təşkil edir: biletlərin sifarişi, mehmanxanaların bron edilməsi
- Ofisə daxil olan qonaqların nəzakətlə qarşılanması, ehtiyaclarına uyğun olaraq çay, kofe təklif edilməsi
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək, 7/5
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini səlis, rus dilini danışıq səviyyəsində, ingilis dilinin elementar biliyi
- Kargüzarlığın əsasları bilməli
- İşgüzar etika qaydalarını bilməli
- Kompüter və ofis texnikası ilə davranış qaydalarını bilməli
- Səlis nitqə sahib olmalı
- Gülərüz, eyni zamanda işində ciddi, tələbkar, dürüst, çevik, mühitə uyğunlaşa bilən və ünsiyyətcil olmalı
- Xanım namizəd
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...