Qısa məzmun
Ə/h 400-500 AZN. Suyum. az Ofis administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Microsoft Office və SMM bilikləri tələb olunur.
İş barədə məlumat:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması,
- Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması,
- Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması,
- Ofis ləvazimatlarına nəzarət etmək,
- Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi,
Şərtlər:
- Yalnız xanım namizədlərə (22-30 yaş)
- Əmək haqqı: Namizədə uyğun olaraq 400 – 500 AZN
- İş qrafiki həftə içi 9 00 – 18 00, istirahət günü – şənbə, bazar
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
- Şirkət nömrəsi ilə təmin olunma
Namizədə tələblər:
- İşə məhsuliyatlı yanaşma
- Komandada işləmək
- Stressə davamlılıq
- Analitik düşünmə qabiliyyət
- İşdən çəkinməmək
- Ali təhsil
- MS Office proqramlarını bilməli
- Office manager kimi ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillində səlis danışıq qabiliyyəti (inglis dili bilməsi arzuolunandır)
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı (printer, scan, faks)
- Sənədləşmə işinin aparılması bacarığı
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini gunel@suyum.az poçt ünvanına, mövzu bölməsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...