Office manager
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Requirements:

  • Min 2 years’ experience.
  • Fluent Azerbaijani, advanced Russian, English is an advantage.
  • Advanced user of MS Office and office equipment.
  • High performance of communication skills

Responsibilities:

  • Manage incoming and outgoing correspondence, phone calls, emails.
  • To procure office tools.
  • Control of meeting schedule and visitors procedure.
  • Reporting staff attendance by exporting report from software.
  • Execution of relative tasks.

 

Oxşar vakansiya siyahısı:

1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

NYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

NYS Information Technologies

21.08.2025 - Bakı

1000₼
Baş İnsan Resursları Mütəxəssisi

Brand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...

Brand Credit BOKT

25.07.2025 - Bakı

İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Zeytun Pharmaceuticals

24.07.2025 - Bakı

Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis

OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

OBA marketlər şəbəkəsi

24.07.2025 - Bakı