Responsibilities:
Office Administration:
- Archiving
- Documentation Control
- Office Equipment / Vehicles Maintenance Control
- Office Stationery Purchasing
Country Manager Assistance:
- Meetings Arrangements
- Travel Arrangements
- Education – Bachelor (graduated)
- Employment Status – unemployed
- Language Skills – Azerbaijan (fluent), English (professional proficiency), Russian (professional proficiency)
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00 – AZN 700.00 (subject to candidate proficiency)
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
- Please send your resume to e-mail address.
Oxşar vakansiya siyahısı:
PASHA Bank İşə qəbul üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Business Insight şirkəti Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Direktor Köməkcisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Обязанности: Курирование работы всего офиса Обеспечение жизнедеятельность офиса; Ежемесячн ...
Kontakt Home Mağaza direktorunun köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
MKT İstehsalat Kommersiya MMC İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
VELİEV MMC İnsan resursları üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xalq Bank Bankın İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Unibank İnsan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
U and R Company İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...