Responsibilities:
Office Administration:
- Archiving
- Documentation Control
- Office Equipment / Vehicles Maintenance Control
- Office Stationery Purchasing
Country Manager Assistance:
- Meetings Arrangements
- Travel Arrangements
- Education – Bachelor (graduated)
- Employment Status – unemployed
- Language Skills – Azerbaijan (fluent), English (professional proficiency), Russian (professional proficiency)
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00 – AZN 700.00 (subject to candidate proficiency)
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
- Please send your resume to e-mail address.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 1000 ₼
İşə Qəbul üzrə Mütəxəssis (Recruiter)Improve Group İşə Qəbul üzrə Mütəxəssis (Recruiter) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700₼
Kadrlar üzrə əməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ofis İşləri üzrə Mütəxəssis
Aztelco Group MMC Ofis İşləri üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700₼
Kadrlar üzrə əməliyyatçıSiyəzən Broyler MMC Kadrlar üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
800 — 1000 ₼
İşə qəbul üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC İşə qəbul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Ünsiyyət yaratmaq bacarığı olmalıdır. ...
1000 — 1500 ₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssisNYS Information Technologies İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...