Responsibilities:
- Coordinate all Administrative tasks for the office
- Assisting and providing support to Country Manager
- Ensure compliance of all administrative procedures and systems with requirement of ISO 9001, ISO 14001 & OHSAS 18001, Azerbaijan
- Answer phone calls, take/distribute messages accordingly
- Main the reception, receive and assist guests
- Organize hotel and travel bookings, and provide summary report
- Prepare documents required for entry visa application for various countries
- Tourist visa application through travel agency
- Documents dispatch via courier or post office, and update dispatch log
- Distribute, mails/documents received via courier
- Inventory/replenish of office supplies
- Maintain and update admin files
- Other job related to Admin Dept.
Requirements include:
- Education – Bachelor (completed or ongoing)
- Employment Status – unemployed
- Languages – Azerbaijan, English, Russian
- Living Location – Baku City limits
- Salary (net) – AZN 500.00
- Working Days – Monday to Friday
- Working Hours – 09:00 to 18:00
Please send your resume to cjicmlogistics@gmail.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...