Requirements:
- High level of written and verbal English, and Azerbaijani language skills (Russian is preferable)
- Excellent knowledge of Microsoft Office programs
- High level of social and interpersonal skills
- Only female candidates are required
Job description:
- Assign and monitor clerical and secretarial functions
- Organize office operations and procedures
- Control correspondences, e-mails and calls
- Liaise with other agencies, organizations and groups
Work Schedule:
- Monday – Friday: 8:30 – 17:30
- Saturday : 10.00 – 16.00
The company will provide transportation. Interested candidates are welcome to send their CVs to hr-cv@grandmotors.az by indicating “Office manager” in the subject line of the letter.
Oxşar vakansiya siyahısı:
1000₼
Baş İnsan Resursları MütəxəssisiBrand Credit BOKT İnsan Resursları Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Ə/h razılaşma yolu ilə. Zeytun Pharmaceuticals İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis
OBA marketlər şəbəkəsi Təşkilati İnkişaf və Dizayn üzrə Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...