Müştəri şikayətləri üzrə mütəxəssis
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Xalq Sığorta Müştəri şikayətləri üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Namizədə dair gözləntilər və tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və sığorta sahəsi üzrə təcrübə arzu olunandır);
  • Analitik düşüncə qabilliyyəti, operativlik, çeviklik;
  • Sərbəst araşdırma qabiliyyəti, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Detallara diqqət və tapşırıqları prioritetləşdirmək bacarığı;
  • Effektiv ünsiyyət və problem həll etmə bacarığı;
  • Dil bilikləri- azərbaycan dili-əla; rus dili-arzu olunandır, ingilis dili -arzu olunandır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şikayət zənglərinin və sorğuların qəbulu;
  • Şikayət zənglərinin və sorğuların emalı, aidiyyatı struktur bölmələri ilə araşdırmaların aparılması;
  • Şikayət daxil olan mənbələrə geri dönüşlərin həyata keçirilməsi;
  • Şikayətlərə optimal həll yollarının tapılması;
  • Şikayətlərin həlli ilə bağlı müştərilərin məlumatlandırılması;
  • Müştəri məmnuniyyətinin yüksək səviyyədə təmin edilməsi;
  • Şikayət indeksinin izlənməsi, hesabatın aparılması.

Əlavə məlumat:

  •  İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
  •  İş yeri: Bakı şəhəri
  •  İmtiyazlar:Könüllü tibbi sığorta
  •  Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Müştəri şikayətləri üzrə mütəxəssis) qeyd edərək, Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

Oxşar vakansiya siyahısı:

700 — 800 ₼
1C Operator

Aznet Technologies QSC 1C Operator Vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Aznet Technologies

13.08.2025 - Bakı

Operator-Uçotcu

Hajigabul Poultry Farm Company Operator-Uçotcu ( Hacıqabul ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Hajigabul Poultry Farm Company

18.07.2025 - Hacıqabul, Şirvan