Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis (call centre)
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Azər Türk Bank Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi mərkəzində mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Müraciət üçün linkə daxil olun: https://qlor.me/ktld7sxt

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
  • Müştərilərin sorğularının cavablandırılmsı
  • Online daxil olan Kredit və Kart sifarişlərinin ilkin təhlili
  • Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatların verilməsi

Qeyd: Mərkəz fasiləsiz fəaliyyət göstərdiyi üçün iş qrafiki növbəlidir.

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır
  • Yüksək ünsiyyətqurma və dinləmə bacarığı
  • Operativlik və dəqiqlik
  • Komanda tərkibində işləmə bacarığı
  • Microsoft Office proqramlarından istifadə bacarığı

Oxşar vakansiya siyahısı:

400 — 500 ₼
Problemli kreditlərin idarəedilməsi şöbəsinin kiçik mütəxəssisi/mütəxəssisi

Embafinans, ...

Embafinans

15.04.2024 - Bakı

Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə )

Unibank Kommersiya Bankı Ümumi işlər üzrə könüllü ( Region filialları üzrə ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Unibank

04.04.2024 - Bakı

Zəng mərkəzinin operatoru

Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

FoxExpress

27.03.2024 - Bakı