Qısa məzmun
Ə/h 700 -1000 AZN. Global Management Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Azərbaycan Respublikasının vergi qanunvericiliyinin prinsiplərinin bilməsi;
- Vergi, DSMF, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara vaxtında təqdim edilməsi;
- BTP proqramında hesabatların tərtib edilməsi (ƏDV, SV, Mənfəət, Əmlak, Torpaq MÖMV, ÖMV və s.);
- Online kargüzarlıq və e-qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına nəzarət olunması və hər rüb üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Əsas vəsaitlər, qeyrı-maddi aktivlər və mal-material ehtiyatları üzrə uçotun aparılması və təşkili;
- E-qaimələrin yazılması, izlənilməsi, daxil olan e-qaimələrin yoxlanılması və vaxtında təsdiq olunmasının təşkili və icra edilməsi;
- 1C (8.3 kompleks avtomatlaşdırma) proqram təminatına sərbəst işləmək bacarığı;
- Vergi və digər dövlət orqanları ilə yazışmaların aparılması;
- Gün, həftə, rüb, ay,il sonu hesabatların hazırlanması;
- Tələb olunduqda müxtəlif daxili hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək;
- Audit yoxlamalarında iştrak etmək;
Namizədə bağlı tələblər:
- Təhsil – Ali ;
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi
- İdarəetmə, ünsiyyət, işgüzarlıq və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik və vergi məcəlləsi üzrə biliklər;
- Əmək məcəlləsi və mülki məcəllə üzrə ümumi biliklər;
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili – yüksək səviyyədə, İngilis dili – arzuolunandır.
- Koorporativ etikanı bilməli;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki.
- Ünvan: Winter Park Plaza (Bakı şəhəri Rəsul Rza 75 A)
Namizədlərdən “Mühasib” yazaraq CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti)
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mühasib
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...