Qısa məzmun
MODYS MMC Materials Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Geyim, qab-qacaq və s. (qida məhsulları xaric) mağazalarında Materials Manager pozisiyasında
minimum 3 il təcrübə - Microsoft Office, 1C proqramların biliyi
- Analitik düşüncə tərzi, məsuliyyətli, dürüst və çalışqan
- Anbarın sistemli işini təşkil etmək bacarığı
- Kollektivin idarə etmək bacarığı
İş öhdəlikləri:
- Malların qəbulun təşkili
- Əvvəlcədən malların qəbulu və boşaldılması üçün sahənin hazırlanması.
- Sənədlərə və şirkət bazasına görə malların yoxlanılması
- Malların anbarda brendlər, modellər və rənglər üzrə yerləşdirilməsinin təşkili.
- Sahədəki qüsurların və qüsurların müəyyənləşdirilməsi
- 1C proqramında iş
- Heyətlə aylıq audit
- Sənədlərin təşkili və malların istəyə əsasən mağazaya çatdırılması
- Hesabatlar
İş şəraiti:
- Namizədin təcrübəsindən asılı olaraq əmək haqqı 1300 AZN və yuxarı
- Həftənin 6 günü, 1 günlük istirahət cədvəli
- Mağaza şəhərin mərkəzində yerləşir, ticarət mərkəzi deyil
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən məşğulluq
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini göstərilən e-maila göndərə bilərlər gulshan.magerramova@modys.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zuleykha Accessories aksesuar mağazalar şəbəkəsi Satış Məsləhətçilərini işə qəbul edir. ...
189 Taxi Satış Aqenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Abşeron-Şərab ASC Merçendayzer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Məhsul üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzeriMed LLC Parfümeriya üzrə satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group Of Commpanies Anbar işçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group Of Commpanies Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Inci Group of Companies LLC Ekspeditor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group Of Commpanies Telesatış üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
As a Sales Specialist, you will play a key role in driving the growth of ATL Academy by engaging with prospective students and corporate clients. Your primary responsibil ...