Qısa məzmun
166 Yükdaşıma və Logistika Marketing Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Job responsibilities:
- Conducting market research to understand market drivers, target audiences and competitive landscape;
- Solid skills to create, develop, and implement comprehensive long and short-term strategic communications plans;
- Developing and executing both short and long-term marketing plans to ensure the growth and profitability of a company;
- Has a deep understanding of the social media landscape: community building and management, platform best practises and consumers (social) media behaviors;
- Develop local and regional marketing initiatives that maximize sales force effectiveness and overall penetration of product line;
- Demonstrated skills of accountability, creativity, flexibility, initiative, and problem-solving;
- Conducting marketing survey on current and new product concepts;
- Measuring and evaluating results from past campaigns.
Requirements:
- BS/MS degree in Business administration or Marketing;
- Minimum 2 years experience as a marketing specialist;
- In-depth understanding of marketing concepts;
- Experience with competitive analysis and creative services;
- Experience with financial planning and strategy;
- Solid references;
- Proficient in MS Office.
Please follow the below link for apply for this position:
Oxşar vakansiya siyahısı:
Marketing Specialist
İnci Group of Companies Marketinq üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
SMM təcrübəçi
Zuleykha Accessories aksesuar mağazalar şəbəkəsi SMM təcrübəçi vakansiyası elan edir. ...
Маркетолог
MAX PRINT — одна из ведущих компаний в области цифровой печати, производства наружной рекламы и ...
SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi )
BERC şirkətlər qrupu SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketing manager
İceland şirkəti Marketing manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media Reklamları üzrə MütəxəssisRAM Holding Sosial Media Reklamları üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...