Qısa məzmun
Zeta Group Mağaza menecerinin müavini (Toys shop) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- 23-28 yaş arası bəy namizədlər:
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst şəkildə danışıq;
- Pərakəndə satış idarəçiliyi təcrübəsi;
- Komandanın hazırlanması və idarə olunması təcrübəsi;
- Güclü liderlik və insanları idarəetmə bacarıqları;
- Əla ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarığı;
- Qərar vermə və problem həll etmə bacarıqları;
- 1C və MC Office proqramlarında sərbəst işləmək.
İş barədə məlumat:
- Mağaza menecerinə gündəlik iş əməliyyatları, müştəri xidməti və ticarətin bütün sahələrində kömək etmək;
- Gündəlik əməliyyatların əlaqələndirilməsi, monitorinqi və hesabatların verilməsi;
- İşçilərin işə götürülməsi, öyrədilməsi və onlara nəzarət edilməsi;
- İşçilərin iş qrafikini idarəetmək, iş performansını yoxlamaq və intizam tədbirlərini həyata keçirmək;
- Yeni satış və işə götürmə strategiyalarının hazırlanmasında köməklik göstərmək;
- Mağaza mühitinin sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına uyğun olmasını təmin etmək;
- Müştərilərin şikayət və narahatlıqlarını vaxtında həll etmək;
- Mağaza siyasət və prosedurlarına əməl olunmasını təmin etmək.
İş şərtləri:
- İş günü: 5 günlük növbəli qrafik
- Əmək haqqı: 800-900 AZN+satışdan bonuslar
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə
“Mağaza menecerinin müavini” yazaraq hrm@zeta.az email ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Sağlam Ailə” tibb mərkəzi Tibbi koordinator (çağrı mərkəzi) vakansiyası elan edir. ...
Çinici şirkəti Mağaza müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mister Wood Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bakı Oksigen Kompani ASC Satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zeta Group-The Entertainer oyuncaq mağazalar şəbəkəsi Satış məsləhətçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h 400-500 AZN. LİBRAFF MMC Satış üzrə məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group of Companies Korporativ satış mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...