Korporativ və KOS Müştərilərə Dəstək üzrə Assistent
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

PAŞA Bank Korporativ və KOS Müştərilərə Dəstək üzrə Assistent vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Ölkənin aparıcı korporativ bankı PAŞA Bank Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis vəzifəsinə namizədləri komandasına dəvət edir.

İşiniz nədən ibarət olacaq?

  • Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis müvafiq sorğuları qeydiyyata alaraq onları icra etməyə, yaranmış problemləri aradan qaldırmağa və son istifadəçilərə yüksək səviyyəli texniki dəstəyin göstərilməsinə məsuldur.

Öhdəlikləriniz nələrdir?

  • “Service Desk” sorğularını icra edərək problemlərin dərhal aradan qaldırılması,
  • Texniki Dəstək Mərkəzi tərəfindən daxil olan sorğuların qeydiyyata alınması,
  • Hardware (CMDB) resurs inventarının qeydiyyata alınması,
  • Sorğu Sistemi və Mərkəzi Texniki Dəstək Sistemi tərəfindən daxil sorğuların icrası,
  • Mərkəzi Texniki Dəstək Sistemi tərəfindən daxil olan sorğuların icrası və yanlış sorğunu ilkin texniki dəstək işçisinə yönləndirilməsi,
  • Texniki Dəstək Sistemindən düzgün və səmərəli istifadə üçün daxili müştərilərə dəstəyin göstərilməsi,
  • Rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.

Sizdən nə tələb olunur?

  • Təhsil: İnformasiya Texnologiyaları və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il
  • Lisenziya/ Sertifikat: CompTIA A+ üzrə sertifikata üstünlük verilir.
  • Xarici dil: İngilis dili və Rus dili biliyinə üstünlük verilir.
  • Kompüter bilikləri: Microsoft OS və Office
  • Məhsul biliyi: Texniki Dəstək Sistemi
  • Bazar biliyi: İnzibati və texniki dəstək təcrübəsi
  • Digər: Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət və komandada iş bacarığı

Tələblərə cavab verən namizədlərdən müraciətləri recruitment@pashabank.az ünvanına başlıq hissədə “Son İstifadəçilərə Dəstək üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Sorğu üzrə heç nə tapılmadı...