Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sinteks Group of Companies Kiçik Ofis Administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu, Ofis Administrasiyası ilə əlaqəli bütün ödənişləri həyata keçirmək və yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılmasını təşkil etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin dəftərxana ləvazimatları, ərzaq və təmizləyici vasitələr, İT avadanlıqları, internet, şəhər telefonları, mobil nömrələr, Asan imza nömrələri və yanacaq kart balansı ilə bağlı ödənişlərini həyata keçirir
- Ofis binasının monitorinqini aparır
- Ofisdə yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılmasını təşkil edir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil
Təcrübə:
- Ofis Administrasiyası üzrə ən az 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır
Professional Biliklər:
- Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır
- 1C ERP
- MS Office Programları
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- Ünsiyyət bacarıqları
- Detallara diqqət
- Zamanın idarə olunması
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Kiçik Ofis Administratoru” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Mənbə6 jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Sea Breeze Construction İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
HR Team Leader
Norm OJSC HR Team Leader vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...