Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sinteks Group of Companies Kiçik Ofis Administratoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu, Ofis Administrasiyası ilə əlaqəli bütün ödənişləri həyata keçirmək və yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılmasını təşkil etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin dəftərxana ləvazimatları, ərzaq və təmizləyici vasitələr, İT avadanlıqları, internet, şəhər telefonları, mobil nömrələr, Asan imza nömrələri və yanacaq kart balansı ilə bağlı ödənişlərini həyata keçirir
- Ofis binasının monitorinqini aparır
- Ofisdə yaranan texniki problemlərin aradan qaldırılmasını təşkil edir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil
Təcrübə:
- Ofis Administrasiyası üzrə ən az 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır
Professional Biliklər:
- Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır
- 1C ERP
- MS Office Programları
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- Ünsiyyət bacarıqları
- Detallara diqqət
- Zamanın idarə olunması
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Kiçik Ofis Administratoru” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Mənbə6 jobsearch.az