Qısa məzmun
ATA PACK MMC İxrac əməliyyatları üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Xarici tərəfdaşlarla bağlanmış müqavilələr üzrə fəaliyyət
- Şirkətin ixrac potensialı üzrə xarici bazar iştirakçıları ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Şirkətin məhsullarının təqdimatı
- Yeni müştərilərin axtarışı, potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və onlarla əlaqələrin yaradılması
- Xarici ezamiyyətlərdə şirkəti təmsil etmək
- İş vaxtı 6/1, 9-18-dək
- Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur
- Əmək haqqı 1500 manat
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: İngilis və rus dillərində peşəkar yazmaq və danışmaq Əsas Şərtdir!
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı,
- Yüksək səviyyədə görüşlərin,danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- Xarici şirkətlərdə işləmiş namizədlərin olması arzuolunandır,
- Satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir,
- İdarəetmə qabiliyyəti
- İşi planlamaq bacarığı
- Strateji düşüncə bacarığı
- Nəticə yönümlülük
- Əlaqə qurmaq bacarığı
- Aktiv dinləmə bacarığı
- Müştərinin etibarını qazanmaq qabiliyyəti
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti
- İş həyatında məsuliyyətli, ciddi, işə davamiyyətli və komandada işləmək bacarığı,
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bölgə Müdiri
Ə/h razılaşma yolu ilə. İnci Group of Companies Bölgə Müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış Meneceri
Dashyunu.az MMC Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500 — 700 ₼
Satıcı MəsləhətçiSabah Group LLC Satış Məsləhətçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
İnzibati işlər üzrə administratorSabah Group LLC Inzibati işlər üzrə administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satıcı(bəy)
SUPERFON Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış məsləhətçisi
KEPROSHOP” MMC-dəSatış üzrə məsləhətçi (Kosmetoloji məhsullar üzrə) tələb olunur. ...
Satış Meneceri
Dashyunu.az MMC Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış Meneceri
Dashyunu.az MMC Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...