Responsibilities:
- Take ownership of customer enquiries and issues reported and ensure quick and effective resolution.
- Provide administrative support and complete tasks to assist on going projects
- Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues
- Provide prompt and accurate feedback to customers
- Meet defined Service Level Agreements during resolving customer issues
- Design and execute test plans to ensure that business requirements and functional specifications are implemented properly
Requirements:
- Bachelor of Science in technical field
- Understanding of Information Systems at user and corporate level
- Knowledge with SQL
- Experience in a Helpdesk or Support Role
- Analytical & problem-solving skills to help determine and/or troubleshoot client issues
- Fast decision-making skills for problem identification and solution recommendation
- Excellent written, verbal, and interpersonal communication skills
- Excellent team player, self-managed and self-motivated
- Ability to communicate professionally by phone and email, including explaining technical terms in non-technical ways
- Availability to work outside typical working hours if needed
- Knowledge of ERP systems is welcome
Oxşar vakansiya siyahısı:
SMM təcrübəçi
Zuleykha Accessories aksesuar mağazalar şəbəkəsi SMM təcrübəçi vakansiyası elan edir. ...
Маркетолог
MAX PRINT — одна из ведущих компаний в области цифровой печати, производства наружной рекламы и ...
SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi )
BERC şirkətlər qrupu SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketing manager
İceland şirkəti Marketing manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media Reklamları üzrə MütəxəssisRAM Holding Sosial Media Reklamları üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Veb Yerləşdirmə üzrə Mütəxəssis
Azerfon Veb Yerləşdirmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...