Main responsibilities:
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Installation and configuration of peripherals equipment (printer, scanner, VoIP Phones)
- Provide End-user support
- Install, configure and upgrade PC software and operating systems (laptop, tablet)
- Working with web-services
Requirements:
- Degree in Information Technology or Computer Science
- Microsoft/Cisco Certification is an advantage
- Proven working experience in providing help desk support
- Knowledge of network fundamentals (TCP/IP)
- Basic knowledge of HTML, CSS, PHPExperience with IP telephony
- Basic knowledge in administration
- Microsoft OS Family
- Communication skills
- Troubleshooting and multi-tasking skills
- Responsibility and punctuality skills
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email. Otherwise the candidacy will not be considered in the review process. Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
E-mail: hr@landauschool.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
ERP-INTEL" MMC şirkəti olaraq "Business Analyst" vakansiyası aktivdir, ...
Təlimçi Data İngilis dili (Data Science üçün ) həftədə 1 dəfə olmaqla dərslər keçəcəkdir. ...
Kontakt Home Şəbəkə üzrə mühəndis / Şəbəkə üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komanda ilə işləmək bacarığı olmalıdır. ...
BERC Group MMC HelpDesk (kiçik mütəxəssis) vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir. ...