Our requirements:
- Bachelor’s degree;
- Minimum 2 years of experience in IT Help Desk;
- Strong knowledge of Windows environment, basic knowledge of apple operating system and devices;
- Practical understanding of IT infrastructure;
- Fluent Azerbaijani and Russian;
- Problem solving skills;
- Good organizational skills;
- Attention to detail;
- Ability to work well in a team.
Key accountabilities:
- Provide helpdesk support and resolve problems to the end user’s satisfaction;
- Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk;
- Modify configurations, utilities, software default settings, etc. for the local workstation;
- Assist with onboarding of new users;
- Ensure each workstation has a computer, monitor, keyboard, mouse, hard drive, and any additional specialized equipment;
- Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software;
- Maintain inventory of all equipment, software;
- Report issues to the Service Desk for escalation;
- Manage PC setup and deployment for new employees using standard hardware, images and software;
- Perform timely workstation hardware and software upgrades as required.
How to apply:
Please send your resume to talent@dersevi.az and make sure to indicate “IT Help Desk Specialist” in the subject line.
Deadline – March 20, 2021.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İngilis dili (Data Science üçün )
Təlimçi Data İngilis dili (Data Science üçün ) həftədə 1 dəfə olmaqla dərslər keçəcəkdir. ...
Şəbəkə üzrə mühəndis / Şəbəkə üzrə aparıcı mühəndis
Kontakt Home Şəbəkə üzrə mühəndis / Şəbəkə üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Proqram təminatı üzrə aparıcı mühəndis (Senior Backend Developer)
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komanda ilə işləmək bacarığı olmalıdır. ...
HelpDesk (kiçik mütəxəssis)
BERC Group MMC HelpDesk (kiçik mütəxəssis) vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir. ...