Aktivlərin idarə olunması şöbəsində iqtisadçı
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC Aktivlərin idarə olunması şöbəsində iqtisadçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

  • Vakansiyanın adı: İqtisadçı
    Vakansiyanın kodu: V210610-1
    Vakansiyanın kateqoriyası: Mütəxəssis
    Vakansiyanın aid olduğu struktur vahid: “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti
    Vakansiya üzrə struktur: İnvestisiya idarəsi, Aktivlərin idarə olunması şöbəsi
    Ödəniş növü: Vaxtamuzd
    İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
    Əmək şəraiti: Ofisdaxili
    İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Dilarə Əliyeva küçəsi 230
    Tələb olunan təhsil istiqaməti/ixtisası: İqtisadiyyat, maliyyə.
    Tələb olunan minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat
    Tələb olunan minimum əmək stajı: 1 il
    Tələb olunan komputer bilikləri: MS Office – yaxşı;
    ERP proqram təminatı – yaxşı.

Tələb olunan xarici dil bilikləri:

  • İngilis dili – sərbəst;
  • Rus dili – orta.

Vəzifə üzrə tələb olunan biliklər :

  • Azərbaycan Respublikasının maliyyə və investiyaya dair qanunvericiliyi üzrə biliklər;
  • Dövlət hakimiyyəti orqanlarında, idarə, təşkilat və müəssisələrində kargüzarlığın aparılması üzrə biliklər.

Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:

  • Motivasiya;
  • Komanda işi;
  • Nəticəyönümlülük;
  • Etibar yaratma;
  • Məsuliyyətlilik.

Funksional fərdi keyfiyyət meyarları:

  • Keyfiyyət yönümlülük;
  • Diqqətlilik;
  • İntizamlılıq.

Digər tələb və üstünlük göstəriciləri:

  • Avropa və ABŞ-da bakalavr təhsili və ya magistr təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətdə aktivlərin səmərəli, davamlı, sistemli, əlaqəli, həm hazırkı, həm də gələcək istifadəçilər üçün xərc baxımından əlverişli idarə edilməsinin təmin edilməsi məqsədilə koordinasiya, monitorinq və qiymətləndirmənin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
  • Cəmiyyətdə aktivlərin idarə edilməsi üzrə hesabatlılığı təmin etmək, hesabatların forma, məzmun və intervalının müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək, elektron və yazılı məlumat bazasının yaradılmasını, məlumatların müvafiq dövriyyəsini və mütəmadi olaraq yenilənməsini təşkil etmək;
  • Aktivlərin idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində son müsbət təcrübənin öyrənilməsi məqsədilə beynəlxalq və yerli təşkilatların mütəxəssisləri ilə əlaqələr yaratmaq, fikir mübadiləsi aparmaq, bu sahədə müsbət tendensiyaları izləmək və tətbiq imkanlarını araşdırmaq.

Son müraciət tarixi: 20.06.2021

Müraciət üçün link: https://career.ady.az/Vacancy/Get/1346#vp

Oxşar vakansiya siyahısı:

Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti)

PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

PASHA Bank

07.05.2025 - Bakı

Mühasib

Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

07.05.2025 - Bakı