İnzibati Köməkçi
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Ə/h razılaşma yolu ilə. FINCA Azerbaijan LLC İnzibati Köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirməlidir.

ƏSAS ÖHDƏLİKLƏR:

  • Filiala gələn şəxsləri və ya zəngləri qəbul etmək və onların sorğularını cavablandırmaq və ya ehtiyaclarına uyğun olaraq müvafiq şəxslərə yönləndirməyi təmin etmək;
  • Telefonlara peşəkarcasına cavb verilməsini və daxil olan zənglərin səmərəli şəkildə ünvanlarına çatdırılmasını təmin etmək
  • Komputerdən ,poçtdan vəya faks maşından istifadə etməklə məlumat və ya sənədlərin tələb olunan ünvanlara/şəxslərə göndərilməsini təmin etmək ;
  • Filialın qrafik üzrə təmizlənməsini və bütün zamanlarda Filialda peşəkar mühütin qorunub saxlanılmasını təmin etmək;
  • Filial inventarlarını FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə saxlamaq
  • Mətbəx avadanlıqlarının FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə təchiz edilməsini və onların təmiz və saz vəziyyətdə olmasını təmin etmək
  • Davamlı olaraq ofis avadanlıqlarının işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək və qoruyub saxlamaq;
  • FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə Filalın büllüten lövhəsinə nəzarət etmək və daima yenilənməsini təmin etmək; bu istiqamət üzrə catışmazlıqları (buklet, flyer, poster və s.) müəyyən edərək aradan qaldırılmasına operativ olaraq nəzarət etmək.
  • Filialın təhlükəsizlik işlərinin təşkilinə nəzarət etmək və qoyulmuş təhlükəsizlik protokollarına əməl edilməsini təmin etmək;
  • Тələb olunduqda təyinati FINCA Azerbaijan Filialina gələn və ya ordan gedən heyət üzvləri və ya qonaqlar üçün logistik işlərin təşkilini həyata keçirmək
  • Lazım gələrsə, qəbul edilmiş prosedurlara uyğun olaraq yenilənmiş yanğın təhlükəsizliyi və ilk yardım təlimi/vərdişlərini və Filialın əlahiddə vəziyyətlərə hazır olmasını təmin etmək;
  • FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq kommunal ödənişlərini icra etmək və bu müqavilələr üzrə ofis sahibi ilə koordinasiya işləri aparmaq.
  • Ərazi əhatəsində olan ofislərin MƏİ işçiləri ilə əlaqəli işləyərək həmin ofislərdə inzibati işlərlə bağlı məsələlərə, problemlərin həllinə dəstək göstərmək.
  • Poçt vasitəsi ilə daxil olan və göndərilən bütün məktub ,teleqram və s.-ləri qəbul etmək,qeydiyyat almaq və qovluğa tikmək;
  • FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq bağlamaların alınması və digər FINCA Azerbaijan idarələrinə göndərilməsini təşkil və idarə etmək
  • Lazım gəldikdə ,İnzibati Təlimat və Maliyyə Təlimatının maddələrinə uyğun olaraq FİNCA Azerbaijan-ın alqı prosedurasına həyata keçirmək
  • Lazım gəldikcə , Filialda digər heyət üzvlərinə tərtibetmə,surətçıxarma ,cildləmə və ya digər sənəd hazırlama işlərində kömək göstərmək
  • FINCA Azerbaijan – Əsas Təqviminə uyğun olaraq Filial təqviminin yenilənib saxlanmasını təmin etmək.
  • Əməkdaşların işə davamiyyətinin qeydiyyatını aparmaq və bu proses üzrə məlumatları hesabat formasında dövri olaraq xətti menecerinə təqdimm etmək.
  • Təşkilati tədbirlərin həyata keçirilməsində məsul şəxs olaraq aktiv koordinasiya işlərini icra edə bilmək
  • Filiallarda imzalanıb, elektronlaşdırılmış (skan) edilmiş kredit müqavilələrinin təşkilatın təlimat tələblərinə uyğun olaraq hazırlanıb, baş ofisə göndərilməsini təmin etmək.
  • Fiziki sənədlərin tam olaraq toplanmasını təşkil etmək, yaranmış çatışmazlıqlar ilə bağlı icraçını məlumatlandırıb, sənədlərin fiziki olaraq tamlığını təşkil etmək.
  • Lazım gəldikdə ,bu İş Təsvirində qeyd olunmamış,gündəlik iş prosesində İnzibati və ya xətti rəhbər tərəfindən tapşırılan digər inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil
  • Microsoft ofis proqramları üzrə bilik (word və excel) və çap etmə bacarığı
  • Xidmət yönümlü – Aktiv şəkildə insanlara köməklik göstərməyə səy göstərmək
  • Yüksək şifahi ünsiyyət- məlumatları effektiv şəkildə çatdırmaq üçün digərləri ilə danışmaq bacarığı
  • Əlaqələndirmə – fəaliyyətləri digərlərinin fəaliyyətləri ilə uyğunlaşdırmaq
  • Filialdaxili şəxslərarası ünsiyyəti qurmaq və qoruyub saxlamaq
  • İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirmək

Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 6 Mart 2020-ci il tarixindən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində İNZİBATİ KÖMƏKÇİ (NAXÇIVAN)qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.

Oxşar vakansiya siyahısı:

700₼
Ofis Meneceri

Health Pharm dərman şirkətinə ofis meneceri tələb olunur ...

Health Pharm

18.04.2024 - Bakı

400 — 500 ₼
Ofis Meneceri

Deziline MMC Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Deziline MMC

16.04.2024 - Bakı