İdarə Heyətinin Assistenti
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Access Bank İdarə Heyətinin Assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İdarə Heyətinə hesabatın təqdim edilməsi, katiblik və inzibati vəzifələrin icrası;
  • Hesabatlar, iclaslar və memorandumlar üçün vacib sənədlərin hazırlanması, iclas protokollarının tərtib edilməsi;
  • Tədqiqat işlərinin, sənədlərin tərtibatında və ya müstəqil hazırlanmasında iştirak etmək, rəhbərlik üçün təqdimatların hazırlanması;
  • Daxili şöbələrlə əlaqə qurmaq, zənglərin cavablandırılması və işgüzar səyahətlərin təşkil edilməsi;
  • Rəhbərlik adından daxili və xarici yazışmaların idarə edilməsi;
  • Görüşlərin planlaşdırılması, tədbirlər təqviminin hazırlanması və xatırlatmaların göndərilməsi;
  • Planlaşdırılan tədbirlərin təşkilatı və ehtiyac yarandıqda, ikramların sifarişinin icrası;
  • Ofis ləvazimatlarının sifarişi, həmçinin poçt və kuryer xidmətlərinin idarə edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan, İngilis, Rus dillərində səlis danışıq/yazı bacarığı;
  • MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s. ofis proqramlarından mükəmməl istifadə bacarığı;
  • Mükəmməl ünsiyyət bacarığı;
  • Zamanın səmərəli və effektiv idarəedilməsi;
  • Güclü təşkilatçılıq və eyni zamanda bir neçə tapşırığın icra edilməsi;
  • Müsbət nəticələr verməkdə təşəbbüskar və həvəsli olması;
  • Nəzakətli və diplomatik ünsiyyətə sahib olması.

Oxşar vakansiya siyahısı:

İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor

Unibank Kommersiya Bankı İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Unibank

25.04.2024 - Bakı

700₼
Ofis Meneceri

Health Pharm dərman şirkətinə ofis meneceri tələb olunur ...

Health Pharm

18.04.2024 - Bakı

400 — 500 ₼
Ofis Meneceri

Deziline MMC Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Deziline MMC

16.04.2024 - Bakı