Main responsibilities:
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Configure software and hardware
- Provide End-user support (Laptops, Printers, VOIP Phones)
- Install, configure and upgrade PC software and operating systems (Windows 10 OS)
- Provide accurate information on IT products and services
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Train end-users how to set up and use new technologies
Requirements:
- Degree in Information Technology or Computer Science
- Proven working experience in providing help desk support
- Knowledge of network fundamentals (TCP/IP)
- Attention to detail
- Communication skills
- Troubleshooting and multi-tasking skills
Terms and conditions:
- Compliance with the requirements of the Labor Code.
- Salary by agreement
Please ask interested candidates to send their CV to hr@landauschool.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
Business Analyst
ERP-INTEL" MMC şirkəti olaraq "Business Analyst" vakansiyası aktivdir, ...
İngilis dili (Data Science üçün )
Təlimçi Data İngilis dili (Data Science üçün ) həftədə 1 dəfə olmaqla dərslər keçəcəkdir. ...
Şəbəkə üzrə mühəndis / Şəbəkə üzrə aparıcı mühəndis
Kontakt Home Şəbəkə üzrə mühəndis / Şəbəkə üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Proqram təminatı üzrə aparıcı mühəndis (Senior Backend Developer)
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə aparıcı mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komanda ilə işləmək bacarığı olmalıdır. ...
HelpDesk (kiçik mütəxəssis)
BERC Group MMC HelpDesk (kiçik mütəxəssis) vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir. ...