İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis ( Help Desk)
vakansiya — 2022

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
Reklam sifarişi:

Qısa məzmun

Ə/h razılaşma yolu ilə. Barattson School of Business & Finance İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis ( Help Desk) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Bütün versiya Windows ƏS qurulması, konfiqurasiyası və idarə olunması;
  • Sistemlərin yüklənməsinin effektivliyinin analizi və monitorinqini etmək;
  • Profilaktik tədbirlərin görülməsi və planlaşdırılması;
  • Hardware və proqram təminatı problemləri daxil olmaqla sistem səviyyələrində problemlərin aradan qaldırılması;
  • İnformasiya sızmalarının qarşısını almaq;
  • İT İnkişaf hədəfləri/planlarına əsasən yeni İT infrastruktur sistemlərinin, alətlərinin və texnologiyalarının inkişafında və dəstəklənməsində iştirak etmək;
  • Hardware və proqram təminatı sistemləri daxil olmaqla infrastruktur sistemlərinin sənədləşdirilməsini təmin etmək;
  • İT sisteminin elementləri ilə əlaqədar işlə bağlı problemlər haqqında vaxtında bildiriş aparmaq;
    sistemin statusu, uğursuzluqları, pozuntuları, aparılan profilaktik işlər və tədbirlər barədə hesabat vermək;
  • Şirkət məlumatlarının məxfiliyini təmin etmək;
  • Mövcud sistemləri təkmilləşdirmək;
  • DVR və NVR kameralarının quraşdırılması

Əsas tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dilini sərbəst bilməli, İngilis və Rus dillərini sənədləşmə səviyyəsində bilməsi arzuolunandır;
  • Qeyd olunan sahədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
  • Windows ƏS sistemləri(7,8,10) üzrə dərin biliklər, həmçinin Server(2012-2016) və Storage üzrə praktiki biliklər;
  • Şəbəkə avadanlıqları haqqında biliklər (modem, router, switch, hub, access point və s.)
  • Məlumatların rezervləşdirilməsi və backup olunması prosedurlarını bilmək və programları ilə işləmə bacarığı;
  • Windows Server mühitində AD infrastrukturu sahəsində güclü məlumatlar;
  • Virtuallaşma texnologiyası (VMware) təcrübə;
  • İnformasiya təhlükəsizliyi, məlumatların qorunması, viruslara qarşı sistemlərin və program təminatlarının idarə edilməsi sahəsində yaxşı bilik və təcrübə;
  • Backup proseslərində, backup proqramlarında bacarıqlar;
  • IP Şəbəkəsi (TCP / IP, IP ünvanı) və ümumi internet xidmətləri, protokol və proqramları (DNS, SMTP, HTTP / HTTPS,DHCP,VPN) biliklər,
  • Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə. İş qrafiki: 6 günlük

Namizədlərdən CV formaların [email protected] email ünvanına, mövzu hissədə mütləq vəzifənin adı “İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis ( Help Desk)” qeyd olunmaqla göndərməkləri xahiş olunur.
CV-nin son göndərilmə tarixi: 28 fevral 2020-ci il.

3 - 30 günşərtləri oxu
Online CV yerləşdir