Responsibilities:
- communicate with customers, professional organizations, and suppliers in order to get information on the industry’s trends;
- Prepare and edit correspondence, communications, presentations and other documents;
- Conduct market research, collect and analyse data to prepare reports and documents;
- Negotiate contracts with suppliers and customers;
- Work with supply chain manager and buyers to source the right products.
Skills and Competencies:
- strong organizational and planning skills;
- strong communication skills;
- information processing skills;
- decision making skills
- problem analysis and assessment
Requirements:
- Higher education;
- At least 5 years experience in Economics, Logistics, Supply chain;
- Proficient computer skills and in-depth knowledge of relevant software such as Microsoft Office;
- Full proficiency in Azeri, English, Russian.
- Location: Sumqayıt;
- 5-day work week (09:00-18:00);
- Lunch/transport;
- Labor relations as per AR Labor Code;
Oxşar vakansiya siyahısı:
Təchizat üzrə mütəxəssis
Universal PRO Təchizat üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600 — 700 ₼
Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisiCamal" LTD Şirkəti Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
Zəfər Bağları” MMC Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600 — 700 ₼
Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi"Camal" LTD Şirkəti Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi
"Camal" LTD Şirkəti Xarici satınalmalar üzrə kordinator köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...