Direktor köməkçisi
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Ricon MMC Direktor köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Direktorun tapşırığı əsasında sənədlərin nəzərdən keçirilməsi, toplanması və məzmunu barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
  • Direktora gündəlik olaraq biznes dəstəyinin təmin edilməsi;
  • Daxili/xarici yazışmalar, sorğular, protokollar, sənəd dövriyyəsinə və s. idarə etmək;
  • Direktorun qonaqlarının qəbul edilməsi
  • Görüş və iclasların planlaşdırılması və təşkili;
  • İclas nəticələrinin qeydiyyatı və protokollaşdırılması;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının aktiv şəkildə təyinatı üzrə yönləndirilməsi, tapşırıqların icra intizamına nəzarət;
  • İşlərin təlimatlara uyğun qaydada təşkili və icrası;
  • Məlumatların toplanması, materialın tədqiqi, təqdimatların yaradılması və həmkarların/menecerlərin müvafiq rəyinin təmin edilməsi daxil olmaqla, yığıncaqlar üçün təqdimatlar, çıxışlar və sənədlər kimi bir sıra materialların hazırlanması;
  • Aidiyyatı tapşırıqların yerinə yetirilməsi.

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsilli;
  • Analoji sahədə ən az 3 il iş təcrübəsi olan;
  • Yüksək yazılı və şifahi kommunikasiya keyfiyyətlərinə malik olandır.
  • Komandada işləmə bacarığı, ünsiyyət, işgüzarlıq və əməkdaşlıq baxımından üstün bacarıqlara sahib olmalı;
  • Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
  • İşgüzar, məsuliyyətli və yüksək davranış keyfiyyətlərinə malik olmalı;
  • Əmək haqqı:Müsahibə əsasında təyin olunur.

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Direktor köməkçisi” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını hr@ricon.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Sorğu üzrə heç nə tapılmadı...