Responsibilities:
- Managing paid media campaigns such as Facebook, Instagram and Google;
- Utilizing and customizing Google Analytics / Google Data Studio;
- Generating e-commerce revenue through digital advertising;
- Building multi-channel retargeting campaigns;
- Align project KPI’s with reporting & custom tracking metrics;
- Lead gen and e-commerce experience;
- Managing small teams;
- Measure ROI and KPIs and prepare the return on ad spend;
- Manage and improve online content, considering SEO and Google Analytics.
Requirements:
- Min 2 years of recent, in-campaign experience managing paid media (paid social, search, display, etc);
- Experience working with sales teams.
- Experience working with Google analytics, Google tag manager and Google ads;
- Proven project management skills;
- Proven experience through different marketing challenges.
Candidates are required to submit their resumes at cv@zakaz.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Маркетолог
MAX PRINT — одна из ведущих компаний в области цифровой печати, производства наружной рекламы и ...
SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi )
BERC şirkətlər qrupu SMM mütəxəssisi ( Təcrübəçi ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketing manager
İceland şirkəti Marketing manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media Reklamları üzrə MütəxəssisRAM Holding Sosial Media Reklamları üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Veb Yerləşdirmə üzrə Mütəxəssis
Azerfon Veb Yerləşdirmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...