Qısa məzmun
Tamashaee foods MMC Daxili nəzarət və təftiş üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər :
- Ali təhsil
- Yaş : 22 -35
- Cins : Kişi
- Microsoft Office proqramları
- Avtomobilin olması şərtdir.
- Öz fikirlərini yazılı şəkildə ifadə etmək bacarığı.
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Riyazi və məntiqi təfəkkürə malik olmalı;
- Komanda ilə işləmə qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik və özünü tənqid qabiliyyəti
İş barədə məlumat :
- Müxtəlif istiqamətlərdə qəfləti yoxlamaların aparılması;
- Biznes proseslər haqqında məlumatları təhlil etmək və auditliyini aparmaq ;
- Yoxlama obyektinə dair ehtimal olunan riskləri müəyyənləşdirmək;
- Fliallarda yoxlamaları dəqiq apararaq təhlil etdikdən sonra hesabat hazırlamaq;
- Ehtiyac yarandığı təqdirdə ezamiyyətə getmək.
- 5 günlük iş qrafiki
- İş saatı:09:00-18:00
- Əmək haqqi: 900 azn (artandır)
Uyğun namizədlər tamashaeefoodsrecruitment@gmail.com mail ünvanına mövzu hissəsində “Daxili nəzarət və təftiş üzrə mütəxəssis” qeyd edərək müraciət edə bilərsiniz . Əlaqə nömrəsi : 050 2558105 Əlaqədar şəxs – İlahə Hacıyeva
Oxşar vakansiya siyahısı:
Camal LTD şirkəti 1C operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalıdır. ...
Premium Bank Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi üzrə aparıcı/baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
INEO Group şirkəti Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
INEO Group şirkəti Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Dashyunu.az MMC şirkəti 1C Operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi olmalıdır. ...
Meqa Həyat Sığorta şirkəti Mühasib - aktuar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Dashyunu.az MMC şirkəti Maliyyə Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Brand Credit BOKT Baş Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Əmək haqqı 700 + Bonus. Brand Credit BOKT Aparıcı Kredit mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Brand Credit BOKT Kredit Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...