Duties:
- Build and manage client databases (updates and segmentation)
- Compile and communicate periodical performance reports
- Create and propose various loyalty activities
- Liaison with digital marketing and call center
- Supervise and analyze automated marketing campaigns
Requirements:
- Basic Marketing knowledge
- Advanced analytical skills
- Advanced interpersonal and communication skills
- Client-oriented thinking
- Fluent in Azerbaijani and Russian languages (Intermediate or Advanced level of English is an advantage)
- Advanced user of MS Office programs (Excel is priority)
- Experience with CRM-oriented software
- Competitive payroll
- 5-day working week
- Career development opportunity
Please send your CVs to hr@biota.az with the position title “CRM Manager” on the subject line
Oxşar vakansiya siyahısı:
Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı
Invest AZ QSC Müştərilərə xidmət üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Animator-KuryerƏmək haqqı: 600Azn+bonus. Supertoys Animator-Kuryer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...