Qısa məzmun
158 Taxi Call Center Supervayzer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Dinamik və yeniliklərə açıq olmalıdır.
İş haqqında:
- Şirkətin müştərilərinə operativ və keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsinə nəzarət
- Müştərilərin sorğularını vaxtında cavablandırmasına nəzarət etmək;
- Şirkətin bütün məhsulları haqqında məlumatı əməkdaşlara düzgün təqdim etmək;
- Əməkdaşlar tərəfindən potensial müştərilərə məlumatın düzgün verilməsinə nəzarət etmək;
- Gündəllik call-center əməkdaşların zəng planına nəzarət etmək;
- Növbələşmə, zənglərin idarə olunması və digər əməliyyətlara nəzarət etmək və onları inkişaf etdirmək;
- Həftəllik, aylıq və digər hesabatların hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
- Müştəriyə yüksək xidmət standartlarının təmin edilməsi məqsədilə heyətin təlimləndirilməsi və işə cəlb edilməsi;
- Statistik məlumatların toplanması və təhlil edilməsi.
- Operatorların iş fəaliyyətini və iş həcmini nizamlamaq, faydalı iş əmsalına riayət etməyə nəzarət etmək
Tələblər:
- Ali təhsil (Bakalavr)
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq (İngilis dili arzuolunandır);
- MS Office, Çağrı Mərkəzi avadanlıqları və proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Müştəri ilə peşəkar ünsiyyət qabiliyyəti;
- Problemləri həll etmək, analitik düşünmə bacarığı;
- Dinamik və yeniliklərə açıq;
- Məsuliyyətli, peşəkar, tələbkar, təşəbbüskar olmaq, əməkdaşlar qarşısında vəzifələri düzgün qoymaq bacarığı və qərər qəbul etmək qabiliyyəti;
- Operativlik və gərgin iş rejimində işləmə bacarığı.
- Taksi şirkətlərində Call Center rəhbəri kimi fəaliyyət göstərmiş namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
Uyğun və maraqlanan şəxslər hr@158taxi.az ünvanına 01.03.02021 tarixinədək CV-lərini göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Zəng mərkəzinin operatoru
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
İnci Group of Companies Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...