Qısa məzmun
158 Taxi Call Center Supervayzer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Dinamik və yeniliklərə açıq olmalıdır.
İş haqqında:
- Şirkətin müştərilərinə operativ və keyfiyyətli xidmətlərin göstərilməsinə nəzarət
- Müştərilərin sorğularını vaxtında cavablandırmasına nəzarət etmək;
- Şirkətin bütün məhsulları haqqında məlumatı əməkdaşlara düzgün təqdim etmək;
- Əməkdaşlar tərəfindən potensial müştərilərə məlumatın düzgün verilməsinə nəzarət etmək;
- Gündəllik call-center əməkdaşların zəng planına nəzarət etmək;
- Növbələşmə, zənglərin idarə olunması və digər əməliyyətlara nəzarət etmək və onları inkişaf etdirmək;
- Həftəllik, aylıq və digər hesabatların hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
- Müştəriyə yüksək xidmət standartlarının təmin edilməsi məqsədilə heyətin təlimləndirilməsi və işə cəlb edilməsi;
- Statistik məlumatların toplanması və təhlil edilməsi.
- Operatorların iş fəaliyyətini və iş həcmini nizamlamaq, faydalı iş əmsalına riayət etməyə nəzarət etmək
Tələblər:
- Ali təhsil (Bakalavr)
- Call Center qrupunun rəhbəri olaraq minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq (İngilis dili arzuolunandır);
- MS Office, Çağrı Mərkəzi avadanlıqları və proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Müştəri ilə peşəkar ünsiyyət qabiliyyəti;
- Problemləri həll etmək, analitik düşünmə bacarığı;
- Dinamik və yeniliklərə açıq;
- Məsuliyyətli, peşəkar, tələbkar, təşəbbüskar olmaq, əməkdaşlar qarşısında vəzifələri düzgün qoymaq bacarığı və qərər qəbul etmək qabiliyyəti;
- Operativlik və gərgin iş rejimində işləmə bacarığı.
- Taksi şirkətlərində Call Center rəhbəri kimi fəaliyyət göstərmiş namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.
Uyğun və maraqlanan şəxslər hr@158taxi.az ünvanına 01.03.02021 tarixinədək CV-lərini göndərə bilərlər.