Weekly 40 hours – full-time, remote work
Competitive salary: 650-900 AZN (depending on candidate’s experience)
Job Requirements:
- Manage inbound and outbound calls in a timely manner.
- Identifying customer needs and helping customers use specific features.
- Follow up with customers to ensure their issues are resolved.
- Experience as a Call Center Representative or similar Customer Support role.
- Strong phone and verbal communication skills along with active listening.
- Minimum advanced level of English; mainly spoken English is required.
If you think you are a good fit and if you would like to become part of a growing company and grow with us, please don’t hesitate to send your resume now. Candidates should send their CVs by including vacancy name in subject field.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. FoxExpress Zəng Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azərbaycan Dəmir Yolları Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...